Logo SuperÚčtovník, s. r. o.

Obchodný zástupca - Skrátime ti pracovný čas o 1 hodinu denne

SuperÚčtovník, s. r. o.

Miesto práce
Pluhová 49, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 2 000 EUR/mesiacFinálna výška mzdy závisí aj od skúseností kandidáta. Možnosť aj na živnosť od 1 800 - 2 700 €/mesiac + odmeny z fakturácie za uzatvorených nových klientov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Aktívne vyhľadávanie nových klientov:

    • Analyzovanie trhu a identifikovanie potenciálnych klientov
    • Príprava zoznamov potenciálnych klientov a oslovovanie prostredníctvom rôznych komunikačných kanálov (telefón, email, osobné stretnutia)
  • Komunikácia s novými klientmi:

    • Prezentovanie služieb firmy a vysvetľovanie ich prínosov
    • Príprava ponúk na mieru podľa potrieb klienta
    • Riešenie otázok a požiadaviek nových klientov
  • Udržiavanie vzťahov s terajšími klientmi:

    • Pravidelná komunikácia s existujúcimi klientmi za účelom upevňovania vzťahov
    • Monitorovanie spokojnosti klientov a zodpovedanie ich otázok
    • Riešenie prípadných problémov a sťažností
  • Príprava a prezentácia obchodných ponúk:

    • Analyzovanie potrieb klientov a vytváranie špecifických ponúk
    • Príprava zmlúv a iných relevantných dokumentov
    • Prezentovanie obchodných ponúk na osobných stretnutiach alebo prostredníctvom videokonferencií
  • Spolupráca s ostatnými oddeleniami:

    • Komunikácia s účtovným a mzdovým oddelením za účelom zabezpečenia kvalitných služieb
    • Zdieľanie spätnej väzby od klientov a navrhovanie zlepšení
    • Účasť na interných stretnutiach a školeniach
  • Účasť na obchodných stretnutiach a podujatiach:

    • Pravidelná účasť na obchodných stretnutiach s cieľom uzatvárať nové zmluvy
    • Prezentácia firmy na výstavách, konferenciách a iných podujatiach
    • Budovanie siete kontaktov a získavanie nových obchodných príležitostí

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Skrátime ti pracovný čas o 1 hodinu denne - pracuje sa 7 hodín, namiesto 8 hodín
  • Po zaškolení odmena z fakturácie za uzatvorených nových klientov.
  • Po zaškolení zvýšenie platu
  • Kompletné zaškolenie na pracovnú pozíciu
  • Každý rok zvýšenie mzdy
  • Skvelé pracovné prostredie, uvoľnená atmosféra, moderné vybavenie kancelárie, špičková technika
  • Bezplatné parkovacie miesto v areáli
  • Výborná dostupnosť MHD
  • Po zaškolení možnosť čiastočnej práce z domu
  • Počas pracovného dňa sa s nami veľa nasmeješ - naši kolegovia milujú chodiť do kancelárie, pretože práca pre nás nie je povinnosť ale radosť a sme skvelý tím, ktorý Ťa vždy povzbudí, podrží a zaručene zlepší náladu
  • Firemné teambuildingy
  • Káva, čajík, koláčiky, sladkosti a rôzne iné dobroty sú samozrejmosťou
  • Spoločné obedy - počas obedu nesedíš za PC a nepracuješ, sedíme spolu za veľkým stolom, vychutnávame si spoločný obed a rozprávame sa na rôzne témy

Informácie o výberovom konaní

Do nášho rozrastajúceho sa mladého a dynamického kolektívu hľadáme obchodného zástupcu.

Po zaškolení a ukončení skúšobnej doby je možnosť čiastočného využitia home office (po dohode).

Ak ťa pracovná ponuka zaujala a spĺňaš uvedené predpoklady, určite nám pošli tvoj životopis spolu s tvojou AKTUÁLNOU FOTKOU. Tešíme sa na Teba na osobnom pohovore!

Ďakujeme všetkým uchádzačom, ktorí sa rozhodli reagovať na našu ponuku. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba nami vybraných kandidátov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Aké predpoklady potrebuješ na pozíciu nášho Obchodného zástupcu spĺňať:

  • Skúsenosti v oblasti predaja alebo obchodu sú výhodou, avšak nie sú nevyhnutné.
  • Schopnosť pracovať samostatne a s vysokou mierou flexibility.
  • Vynikajúce komunikačné a prezentačné schopnosti.
  • Kreativita a schopnosť hľadať nové prístupy v riešení problémov.
  • Vysoký stupeň motivácie a odhodlania dosiahnuť stanovené obchodné ciele.
  • Byť tímový hráč.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme účtovná spoločnosť pôsobiaca na trhu už 6,5 roka. Svojím klientom poskytujeme kvalitné služby v oblasti spracovania jednoduchého a podvojného účtovníctva, miezd, daní a komunikácie so štátnymi inštitúciami. Hľadáme do nášho mladého kolektívu zodpovedného kolegu/parťáka, či parťáčku, ktorého komplet zaškolíme do našich interných procesov, má rád účtovníctvo, je komunikatívny a lojálny. Šikovných ľudí si vážime a šikovnosť vždy oceníme.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Patrik Draškovič
Tel.: +421222200060
E-mail: poslať životopis
ID: 4828833  Dátum zverejnenia: 14.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac