Administratívny pracovník s talianskym jazykom

Neumann Consulting s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiacv závislosti od skúseností kandidáta/ky

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, výrobnú spoločnosť pôsobiacu v elektrotechnickom segmente. Pozícia nevyžaduje technické vzdelanie ani background. Hľadáme kandidáta, ktorý má výnimočné koordinačné a komunikačné zručnosti, má blízko k administratívnym činnostiam, aktívne ovláda taliansky jazyk a komunikatívne anglický.

Náplň práce:
- zadávanie a správa objednávok
- spracovanie servisných reportov
- príprava faktúr s výpočtami cien a marží
- komunikácia so zákazníkmi, servisnými supervízormi a servisnými technikmi vo všetkých administratívnych záležitostiach
- poskytovanie podpory podľa aktuálnych potrieb
- práca s ERP systémom (Oracle)

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- ročný bonus
- platené dni voľna naviac
- rôzne firemné akcie
- flexibilná pracovná doba (fixný čas na pracovisku 9.30- 15.30)
- 7,5 hodinový pracovný čas
- jazykové kurzy a firemné školenia priamo na pracovisku

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás pracovná pozícia? Zašlite nám svoj životopis v slovenskom/ anglickom jazyku. Kontaktovať budeme uchádzačov/ky, ktorí najviac spĺňajú kritériá stanovené našim klientom. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Elektrotechnický priemysel

pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- aktívna znalosť talianskeho jazyka a komunikatívna znalosť anglického jazyka
- znalosť ERP systému je výhodou (SAP, Oracle, etc.)
- silné zákaznícky orientované myslenie
- kvalitné organizačné schopnosti
- komunikačné zručnosti
- aktívny prístup pri riešení problémov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.

V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.

Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Pavlína Lovas Pallerová
Tel.: +421948102241
E-mail: poslať životopis
ID: 4824570  Dátum zverejnenia: 14.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac