SIEM administrátor - administrátor dohľadového centra kybernetickej bezpečnosti
Národné centrum zdravotníckych informácií
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiacFinálne mzdové ohodnotenie bude závisieť od praxe a skúseností vybraného kandidáta, pričom bude v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Od 1 700 EUR/mesiacFinálne mzdové ohodnotenie bude závisieť od praxe a skúseností vybraného kandidáta, pričom bude v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• správa monitorovacieho a auditného bezpečnostného nástroja SIEM a zodpovednosť za jeho bezchybnú plynulú prevádzku
• aktualizácia a udržiavanie dokumentácie týkajúcej sa SIEM konfigurácie, pravidiel a postupov
• vývoj a implementácia pravidiel a filtrov na zlepšenie presnosti detekcie hrozieb a minimalizáciu falošných poplachov
• analýza a vyhodnotenie zaznamenaných bezpečnostných incidentov týkajúcich sa platformy
• analýzy incidentov podľa vopred stanovených analytických scenárov
• používanie nástrojov bezpečnostného a prevádzkového monitoringu SIEM
• overovanie funkčnosti zavedených opatrení
• uzatváranie riešených úloh v aplikácii Service Desk
• spolupráca s riešiteľským tímom pri vyšetrovaní a riešení bezpečnostných incidentov
• aktualizácia a udržiavanie dokumentácie týkajúcej sa SIEM konfigurácie, pravidiel a postupov
• vývoj a implementácia pravidiel a filtrov na zlepšenie presnosti detekcie hrozieb a minimalizáciu falošných poplachov
• analýza a vyhodnotenie zaznamenaných bezpečnostných incidentov týkajúcich sa platformy
• analýzy incidentov podľa vopred stanovených analytických scenárov
• používanie nástrojov bezpečnostného a prevádzkového monitoringu SIEM
• overovanie funkčnosti zavedených opatrení
• uzatváranie riešených úloh v aplikácii Service Desk
• spolupráca s riešiteľským tímom pri vyšetrovaní a riešení bezpečnostných incidentov
Zamestnanecké výhody, benefity
• skrátený týždenný pracovný čas – 37,5 hodín
• flexibilný pracovný čas
• nárok na 5 dní dovolenky nad rámec zákona
• dodatočné dni voľna nad rámec zákona (rodinné udalosti, dobrovoľnícke aktivity)
• príspevok zamestnávateľa na DDS
• karta MultiSport
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• priestor na sebarealizáciu, odborný aj kariérny rast
• flexibilný pracovný čas
• nárok na 5 dní dovolenky nad rámec zákona
• dodatočné dni voľna nad rámec zákona (rodinné udalosti, dobrovoľnícke aktivity)
• príspevok zamestnávateľa na DDS
• karta MultiSport
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• priestor na sebarealizáciu, odborný aj kariérny rast
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať ohľadom osobného interview budeme len tých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
informačné technológie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Linux - Pokročilý
Networking - Pokročilý
IT bezpečnosť - Základy
MS Windows Server - Základy
Networking - Pokročilý
IT bezpečnosť - Základy
MS Windows Server - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Prax v oblasti kybernetickej bezpečnosti
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• schopnosť jasne a stručne formulovať požiadavky
• výborné komunikačné zručnosti
• analytické zručnosti
• proaktívny prístup k riešeniu úloh a zadaní
• zodpovednosť, spoľahlivosť a flexibilita
• schopnosť rýchlo sa učiť
• schopnosť tímovej práce aj samostatnej činnosti
• záujem o informačné technológie
*znalosti:
• prehľad v oblasti riešenia kybernetickej bezpečnosti – podmienkou
• dobrá orientácia v IT, komunikačných technológiách a bezpečnosti systémov
• znalosť procesu vytvárania log záznamov a ich centralizácie
• technická znalosť AJ
• prehľad v oblasti SIEM, znalosť a skúsenosti práce so SIEM riešením
• znalosť incident manažmentu
• znalosti protokolov OSI modelu
• znalosti v oblasti HW a SW
*skúsenosti:
• prax v oblasti dohľadového centra min. 2 roky - podmienkou
• výborné komunikačné zručnosti
• analytické zručnosti
• proaktívny prístup k riešeniu úloh a zadaní
• zodpovednosť, spoľahlivosť a flexibilita
• schopnosť rýchlo sa učiť
• schopnosť tímovej práce aj samostatnej činnosti
• záujem o informačné technológie
*znalosti:
• prehľad v oblasti riešenia kybernetickej bezpečnosti – podmienkou
• dobrá orientácia v IT, komunikačných technológiách a bezpečnosti systémov
• znalosť procesu vytvárania log záznamov a ich centralizácie
• technická znalosť AJ
• prehľad v oblasti SIEM, znalosť a skúsenosti práce so SIEM riešením
• znalosť incident manažmentu
• znalosti protokolov OSI modelu
• znalosti v oblasti HW a SW
*skúsenosti:
• prax v oblasti dohľadového centra min. 2 roky - podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) je štátna príspevková organizácia, ktorej zriaďovateľom je Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky.
NCZI analyzuje zdravotnícke informácie, zároveň je poverené riadením projektu elektronického zdravotníctva (ezdravie).
NCZI analyzuje zdravotnícke informácie, zároveň je poverené riadením projektu elektronického zdravotníctva (ezdravie).
Kontakt
ID: 4591062
Dátum zverejnenia: 31.5.2024
2024-05-31
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Národné centrum zdravotníckych informácií
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac