Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny/a pracovník/čka sekretariátu starostu a prednostu
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Petržalka, Bratislava, Petržalka
plný úväzok
ihneď / dohodou
1 350 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1575 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- radi by ste sa stali pravou rukou nášho pána starostu?
- máte vycibrené organizačné a komunikačné schopnosti?
- chceli by ste doniesť nové nápady na zlepšenie a prispievať k pozitívnym vzťahom a dobrej nálade v práci?
- ústretovosť, príjemné vystupovanie a praktickosť sú súčasťou vášho každodenného fungovania?
- radi by ste prispeli ku kultúrnejšiemu a teda lepšiemu životu v našej Petržalke?
činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- zabezpečenie agendy sekretariátu starostu a prednostu,
- vedenie termínov rokovaní starostu - najmä operatívnych porád starostu, vyhotovovanie záznamov zo stretnutí, kontrola plnenia úloh zadaných starostom a prednostom, podpora pri príprave podkladov pre stretnutia a rokovania starostu a prednostu,
- vedenie evidencie pošty starostu a prednostu, a podľa pokynov zabezpečuje jej rozdelenie a vybavenie,
- zabezpečenie súčinnosti pri prenášaní, plnení a kontrole plnenia úloh vyplývajúcich pre starostu alebo mestskú časť z uznesení mestského zastupiteľstva a jeho orgánov,
- zabezpečenie evidencie a vybavovanie sťažností a petícií,
- plnenie a zabezpečenie splnenia ďalších úloh, ktoré vyplývajú z riadiacej pôsobnosti a funkcie starostu a prednostu,
váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Pracovať budete priamo v budove miestneho úradu na Kutlíkovej 17. Vašou každodennou prácou bude prevádzka sekretariátu, zodpovednosť za manažovanie stretnutí a uvádzanie návštev. Budete evidovať požiadavky zamestnancov a ich riešenie, prípadne zadávať požiadavky na príslušné oddelenia. Vašou zodpovednosťou bude tiež zabezpečenie plnenia úloh a spisovej agendy starostu a prednostu, evidencia spisov a koordinácia s ostatnými oddeleniami. Pri prijímaní pracovných návštev bude Vašou úlohou príprava kávy, čaju, bežných nápojov, prípadne občerstvenia. Stanete sa hlavným bodom kontaktu pre všetky záležitosti - interné aj externé.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše
- možnosť práce z domu podľa interných pravidiel
- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
- možnosť využívania MultiSport karty
- práca v stabilnom prostredí verejnej správy
- potrebné školenia a kurzy
- samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
- motivačný list, kde nám napíšete, prečo chcete pracovať pre mestskú časť Bratislava-Petržalka
- štruktúrovaný profesijný životopis a sprievodný list
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 17. mája 2024 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou. Mal/a by mať skúsenosti s administratívnou prácou, ovládať prácu s počítačom, nástrojmi balíka Microsoft Office. Od nášho nového kolegu alebo kolegyne očakávame aktívny a pozitívny prístup k práci a ochotu učiť sa nové veci. Uvítame motivovaného, pozitívneho a proaktívneho človeka ktorý je zároveň flexibilný, samostatný a tímový hráč. Samozrejmosťou je príjemné a reprezentatívne vystupovanie a komunikačné schopnosti na vysokej úrovni.
k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- práca s PC a softvérom: Excel, Word, Outlook a pod.
- skúsenosť s prácou vo verejnej správe je výhodou
- výhodou je vodičský preukaz skupiny B
- komunikatívnosť, spoľahlivosť, precíznosť a flexibilita
- bezúhonnosť a vysoké morálne i hodnotové zásady
- znalosť cudzieho jazyka (AJ, NJ) je výhodou